УСЛОВИЯ НА ДОСТАВКА
Цената за доставка за цялата страна е 7 лв и се поема от купувача.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА ЗА ПОРЪЧКИ НАД 200 лв.
Продуктите са с гарантирано качество.
Цените са в български левове и с добавен ДДС.
Доставки се извършват в България, Румъния, Унгария, Полша,Гремания, Гърция /за доставки в други държави обслужвани от Спиди, Еконт или Самдей се свържете с нас на тел: 0886712401
РЕКЛАМАЦИЯ:
1. Клиент, поръчал стока, може да откаже получаването й в случай, че доставената стока явно не съответства на поръчаната и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.2. Когато е налице несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, клиентът е длъжен до края на деня, в който получава играчките, да уведоми доставчика в писмен вид на [email protected] или по телефона на 0886712401 ! В такъв случай стоката се подменя, като куриерските разходите по подмяната са за сметка на доставчика!
Клиентът е длъжен в рамките на деня, в който получава пратката да прегледа обстойно получената стока и в случай на несъответствие да уведоми доставчика чрез имейл / ползвайте формата за "Контакти"/ , на [email protected] или чрез обаждане по телефона на 0886712401
След изтичане на гореупоменатия срок от получаването на стоката, рекламации за несъответствие не се приемат !!!
Продавачът не поема отговорност за играчки,заредени с батерии, които клиентът не е закупил от www.ahelos.bg
3. Рекламация при счупвания и увреждания при транспорта.
Всички пратки изпращани от ahelos.bg са с право на преглед преди заплащане.
Всички пратки изпращани от ahelos.bg са застраховани. За завеждането на застрахователна щета е необходим протокол от куриера.
В случай на получаване на пратката с повреда (разкъсана опаковка, смачкани или счупени играчки) е необходимо клиентът да удостовери това в товарителницата. Също така е необходимо да се състави протокол от куриера, с който се установява състоянието на пратката. При получаването на пратка с повредена опаковка или повредена стока, клиентът има право да откаже приемането на пратката.
В случай, че клиентът приеме пратката въпреки установените повреди и не състави протокол заедно с куриера, рекламацията може да се счете за недействителна!